Дослідники компанії IBM перетворили мікроскоп в вимірювач магнітних властивостей окремих атомів
25 Березня , 2017
FCX-001 – концепт футуристичного гелікоптера від компанії Bell Helicopter
25 Березня , 2017

Україна увійшла в топ-10 “найбільш электромобільних” країн

Виданням Insideeves складено рейтинг країн, які найбільш активно використовують транспорт на електричній тязі. Критеріями рейтингу під назвою «Топ-10 країн у глобальній электромобильной революції: результати 2016 року» стали такі показники, як частка електромобілів на ринку країни, стан відповідної інфраструктури, урядова політика, наявність виробництва літій-іонних батарей і використання електробусів. Максимальне значення рейтингу становить 100 балів.

Мировые лидеры производства электрокаров
Десятка лідерів виробництва електромобілів

10-е місце: Нідерланди, 36 балів.

Привід для гордості: висока частка автомобільного ринку з переважанням плагін-гібридів.

Частка електрокарів на ринку Нідерландів стала третьою в світі. Щоправда, порівняно з 2015 роком вона скоротилась з 10 до 6%. Крім того, 80% продажів складають плагін-гібриди, за що з рейтингу відняли один бал. Країна входить у п’ятірку європейських країн, які найбільш активно використовують електричні автобуси – їх кількість в Нідерландах перевищила 100.

9-е місце: Франція, 37 балів

Привід для гордості: використання електромобілів продовжує розширюватись, але недостатньо швидко для потрапляння в Топ-5.

У 2016 році частка автомобілів на електротязі, переважно акумуляторних, зросла до 1,7%. Франція, ймовірно, єдина країна, де досі тисячами продається Mitsubishi I-Miev. Країна отримала додатковий бал за запуск моделей Renault Zoe з батареєю 41 кВт*год і новий элеткрофургон Kangoo 2017, однак вони потрапили на ринок занадто пізно і не встигли вплинути на кількість продажів.

7-8-е місця: Японія і Південна Корея: за 37 балів

Ці країни стоять вище Франції через поліпшення показників у порівнянні з торішнім рейтингом.

Привід для гордості: продовжують перебувати серед лідерів у виробництві електромобілів і акумуляторів.

В Японії виробляється лідер продажів 2016 року – міський хетчбек Nissan Leaf. У Південній Кореї в середині року розпочато виробництво електробусів зі змінними акумуляторами. Крім того, на її позицію вплинув і випуск моделі Hyundai Ioniq. Частка електромобілів на внутрішніх ринках обох країн невелика. Найвищі місця в рейтингу вони займають через те, що входять в трійку країн, що випускають літій-іонні акумулятори. Майже всі європейські електрокари оснащуються японськими або південнокорейськими батареями.

6-е місце: США, 38 балів

Привід для гордості: тут знаходиться компанія Tesla. Продажі Chevrolet Volt і Chevrolet Bolt знову росли, але стартапи можуть потіснити ці моделі.

Промисловість США є законодавицею мод у виробництві електромобілів, хоча частка електрокарів на внутрішньому ринку лише в 2016 році стала більше 1%. Запуск акумуляторного заводу Tesla і старт продажів Tesla Model 3 можуть дозволити США набрати в наступному році 45 балів і пробитись в трійку лідерів.

5-е місце: Україна: 39 балів

Привід для гордості: ринок електромобілів за рік зріс у п’ять разів. Частка електрокарів склала 4%. Ці фантастичні цифри досягнуті за рахунок імпорту тисяч уживаних автомобілів.

Передбачаючи питання про те, як старі електромобілі можуть продаватись в таких кількостях, відзначимо, що в країні з ВВП на душу населення 4 000 доларів, нові електрокари на батареях, навіть за ціною 150 доларів за кВт*год, є розкішшю. Тому українські підприємці об’єднались і налагодили постачання вживаних авто, переважно Nissan Leaf, з європейських країн.

украинские полицейские гибриды Митсубиси

Сприяли імпорту і невеликі урядові пільги. Всього в 2016 році було імпортовано більше 2 500 машин, в основному старше двох років. За рік ввезення електромобілів в країну зріс у п’ять разів. Причина цього «українського дива» зрозуміла: постачання нафти в Україну здійснюються з недружньої Росії, тому країна активно шукає альтернативні джерела енергії.

Крім вирішення внутрішніх проблем, Україна також подає країнам приклад переходу до електротранспорту.

4-е місце: Ісландія, 39 балів

Країна гейзерів займає друге місце в світі за часткою продажів електромобілів з показником в 6,3%. Цьому сприяють законодавство і розвинена інфраструктура, створення якої, рідко населеному острову, не вимагало великих витрат.

3-е місце: Швеція, 41 бал

У цій країні висока частка у виробництві електрокарів – вона становить 8,5%. Багато в чому це обумовлено тим, що в Швеції є єдиний великий виробник (Volvo). Випускаються і електроавтобуси, що займають 3,6% ринку. Високі показники в обох сегментах забезпечили Швеції місце в трійці.

2-е місце: Норвегія, 54 бали

рекордные продажи электрокаров в Норвегии

Привід для гордості: країна продовжує бити рекорди по частці продажів електромобілів. У 2016 році вона склала 30%. З такими темпами в найближче десятиліття всі автомобілі на дрогах Норвегії стануть електричними.

Щороку здається, що темпи розвитку електротранспорту в країні фіордів ось-ось знизяться, але ці прогнози не збуваються. Частина імпортних машин декларується як старі, але вони або мають малий пробіг або проводяться тільки як старі. Норвегія цілком здатна вийти на перше місце в рейтингу. Для цього потрібно збільшувати парк електроавтобусів і організувати виробництво літій-іонних акумуляторів.

1-е місце: Китай, 61 бал

китайские электрокары

Привід для гордості: КНР – найбільша країна в світі по виробництву і використанню електротранспорту. Тут випускаються практично всі електричні автобуси світу.

По дорогах Китаю в 2016 році пересувалось 135 000 “зелених” автобусів – 98% світового парку. Більша частина що залишилися 2% вироблена в КНР. За рік у країні випущено більш 350 000 електромобілів. Вони займають 1,5% внутрішнього ринку (і це без урахування LSEV). Також, вони мають потужне виробництво літій-іонних батарей, проте саме вони можуть спровокувати падіння Китаю в рейтингу. Китайські компанії звинувачують у купівлі кобальту, необхідного для акумуляторів, у конголезьких фірм, що використовують рабську працю. Припинення поставок кобальту може серйозно вдарити по виробництву акумуляторів, електромобілів і автобусів.

китайский электрический автобус

 

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline