Siemens допоможе Uniti збирати електромобіль за $22 тис на повністю роботизованій фабриці
24 Березня , 2017
Найбільша плавуча вітряна електростанція забезпечить енергією 56 000 шотландських будинків
24 Березня , 2017

Твердотільні літій-іонні акумулятори в 3 рази збільшать запас ходу електромобілів

94-річний Джон Гуденаф, відомий як один з творців літій-іонного акумулятора, очолює команду дослідників в Техаському університеті в Остіні. Група розробляє твердотільну батарею, яка зможе зберігати в три рази більше енергії, ніж існуючі літій-іонні батареї.

У разі успіху Гуденафа і його співробітників, пробіг електромобілів може значно збільшитись. Крім того, швидкість зарядки скоротить її час з годин до хвилин.

Замість рідких електролітів в нових батареях будуть використовуватись скляні, що зробить акумулятори безпечніше. В літій-іонних батареях рідина передає іони літію між позитивним та негативним полюсами (катодом і анодом). Занадто швидка зарядка цих батарей може пошкодити структуру акумулятора, а також стати причиною раптових спалахів і вибухів.

изобретатель литий-ионного аккумулятора

«Вартість, безпека, ємність, швидкість зарядки і розрядки і термін роботи батарей є критично важливими для широкого розповсюдження автомобілів. Ми впевнені, що наші розробки допоможуть усунути недоліки, властиві сьогоднішнім акумуляторів», – йдеться в спеціальній заяві Гуденафа.

Використання скляного електроліту забезпечить прискорений процес зарядки. Крім того, такі пристрої можна буде використовувати в холодну погоду. Перша повністю твердотільна батарея, створена в Техаському університеті, може працювати при температурі -60 градусів.

Нова технологія дозволяє застосовувати лужні метали (літій, натрій або калій) в якості анода, що неможливо в звичайних батарейках. За рахунок цього збільшується щільність енергії катода і забезпечується тривалий термін служби. В експериментах АКБ дослідників продемонстрували понад 1200 циклів перезарядки з низьким опором елементів.

Перше дослідження по твердотільних акумуляторах було опубліковано в журналі Energy & Environmental Science. Його автор, Марія Хелена Брага, розробляла такі батареї в Університеті Порту в Португалії. Останні два роки вона співпрацює з Гуденафом.

Джерело: news.utexas.edu

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline