Винайдено багаторазовий нанопапір, на якому можна писати за допомогою світла і який витримує 80 циклів стирання
16 Лютого , 2017
Марсохід Mars 2020 має всі шанси продовжити шлях марсохода-ветерана Spirit
16 Лютого , 2017

Система SideArm садить безпілотники, буквально “вихоплюючи” їх з повітря

Системи короткого зльоту і посадки, що використовуються на сучасних авіаносцях, забезпечують цілий ряд тактичних переваг. І тепер фахівці Управління перспективних дослідницьких програм Пентагону DARPA планують перенести всі ці можливості на рівень суден менших розмірів і навіть спеціалізованих вантажних автомобілів. Даний проект називається SideArm і він є частиною більш масштабного проекту Aurora Flight Sciences, в рамках якого не так давно була проведена демонстрація системи, в якій всі традиційні ідеї, що використовуються на авіаносцях, були перевернута буквально з ніг на голову.
Кінцевою метою проекту SideArm є створення компактної системи, яка дозволяє провести горизонтальний запуск і безпечну посадку безпілотних літальних апаратів, вагою до 400 кілограм без необхідності використання довгих злітно-посадкових смуг і масивних споруд. Випробування повномасштабної системи були проведені в грудні 2016 року і вона перевершила всі очікування, система продемонструвала здатності до безпечної посадки літальних апаратів, вагою до 500 кілограмів. А на наведеному нижче відео можна побачити, як система SideArm справляється з проблемою гальмування і “лову” 181-кілограмового апарату Lockheed Martin Fury, який запускався за допомогою додаткової катапульти.
Вся система SideArm поміщається в стандартний шестиметровий морський контейнер, що дозволяє транспортувати її безліччю видів наземного, водного і повітряного транспорту. А для обслуговування та забезпечення роботи установки потрібна команда, що складається всього з чотирьох осіб.
Замість розгортання великих потужних мереж, які використовуються в традиційних системах посадки літаків і безпілотників, в системі SideArm використовується гак, що висить на еластичному тросі. Цей гак ловить за хвостову частину безпілотник у польоті і уповільнює його без різкого ривка за рахунок того, що візок, до якого прикріплений трос з гаком, котиться по направляючій рейці деяку відстань. І наприкінці системи безпілотник зупиняється повністю за допомогою маленької сітки, за яку він чіпляється за допомогою гаків, установлених у його носовій частині.
Слід зазначити, що проект SideArm є також частиною програми Tactically Exploited Reconnaissance Node (Tern), в рамках якої ведуться розробки систем запуску та посадки літальних апаратів, що не потребують серйозних переробок морських суден, для яких вони призначені. За рахунок своєї компактності система SideArm може бути встановлена на великій кількості типів морських суден, вона повинна надійно функціонувати в складних умовах, наприклад, при сильній хитавиці.
А в найближчому майбутньому керівництво управління DARPA збирається обрати одну з партнерських організацій, яка займеться виготовленням “бойового” варіанту системи SideArm та її адаптації для роботи з різними типами безпілотних літальних апаратів.

Джерело

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline