Дослідники навчили шестиногого робота пересуватися швидше і ефективніше своїх живих прототипів
12 Березня , 2017
Bosch презентував свій концепт автомобіля майбутнього на MWC 2017
12 Березня , 2017

Низькошвидкісні електромобілі захоплюють ринок Китаю

Китайський ринок низькошвидкісних електромобілів (low-speed electric vehicle, LSEV) мало висвітлюється ЗМІ і не контролюється урядом, який не дотує ці електрокари і не зобов’язує видавати на такі автомобілі номери, а ініціативу по їх розповсюдженню іноді виявляють лише місцеві органи влади. Між тим це величезний, у порівнянні зі звичайними електромобілями, і стрімко зростаючий ринок.

За даними незалежної Шаньдунської організації виробників LSEV (а саме в цій провінції зосереджені основні автоскладальні підприємства) продажі низькошвидкісних електромобілів в Китаї в 2016 році сягнули 1,2 мільйона машин. Крім провінції Шаньдун, заводи є в провінціях Хенань, Хебей і Ганьсу.

Зазвичай в Китаї до низькошвидкісних електрокарам відносять автомобілі зі швидкістю менше 70 км/год, хоча бувають і виключення, коли виробник заявляє швидкість до 80-90 км/год.

Основними покупцями LSEV вважаються літні люди, але останнім часом ситуація змінюється. Завдяки доступній ціні і відсутності складнощів з водійськими правами, такі електромобілі стають все більш популярні серед молоді, часто вони виступають у ролі першого автомобіля, що є одним з факторів зростання продажів, який в цілому по галузі становить 60%.

Репортер видання CNEV відвідав один з магазинів з продажу електромобілів, де власник підтвердив зростаючу популярність електрокарів. За його словами, він продав у 2016 році понад 1500 тисяч LSEV, що на 400 штук більше, ніж роком раніше. Поки кореспондент брав інтерв’ю, покупці взяли 2 нових автомобіля.

Згідно з приблизними статистичними даними, озвученими власником автосалону, близько 60% покупців «электромобільчиків» – це люди 45-річного віку, понад 10% припадає на 35-річних, решту – на молодь і людей похилого віку.

Що стосується технічних характеристик, то більшість (80%) продаваних LSEV мають запас ходу на одному заряді близько 100 км і свинцево-кислотні АКБ, що значно здешевлює їх вартість в порівнянні зі звичайними електромобілями, обладнанними літій-іонними батареями. Також обслуговування таких машин обходиться значно дешевше: як правило – це ТО кожні 5000 км за ціною близько 100$.

Заряджаються маленькі електромобілі від стандартної мережі 220 В, що більшість покупців, вважають зручним. При цьому, заряду багатьом вистачає на кілька днів.

«Ми, в основному, використовуємо автомобіль для прогулянок або щоб забрати дитину, купити їжу і т. д. В принципі, одного заряду вистачає для нас на цілий тиждень», – розповідає один з китайських користувачів LSEV.

Варто також зазначити, що доступність низькошвидкісних електромобілів сьогодні вже не означає низьку якість. Основні виробники LSEV вже модернізували своє виробництво і, в умовах високої конкуренції на цьому ринку, пропонують цілком якісну продукцію, часто не поступається автомобілям провідних автоконцернів Китаю.

Багато мініелектрокарів вже заслужили репутацію і на слуху у китайців. До них відносяться, наприклад, FULU, Levdeo, Byvin, Yogomo, Lichi, Dayang, які за останній час значно підвищили свій рівень виробництва.

Джерело: electromobile360.ru

Залишити відповідь

Увійти за допомогою: 
Inline
Inline